نکات مهم در طراحی سایت

پیاده سازی یک وب سایت و آینده بازخور آن در فضای مجازی با نکات مهم زیادی در ارتباط است. موضوع کسب و کارتان و انتظاری که از آینده سایت تان دارید ،

میزان سرمایه گذاریتان و ابزار و روش هایی که استفاده خواهید کرد و غیره نکات مهمی هستند که باید در نظر بگیرید. بنابراین حتما سعی کنید قبل از انجام طراحی حتما از یک کارشناس خوب و مطمئن مشاوره بگیرید.

***

هر وب سایتی از اطلاعاتی شکل گرفته است که خود نیازمند فضایی در محتوای اینترنت جهانی است. بنابراین برای ایجاد یک وب سایت نیاز به فضای میزبانی (هاست) دارید تا سایتتان را در آن ایجاد کنید. از سویی نیاز به یک دامنه (دامین) دارید که مشخصه سایت و تنها نشانی آدرس سایت شماست. مهم است بدانید که هاست خوب به لحاظ پشتیبانی (شرکتهای میزبانی) و دامنه خوب برای برند و بازخور بهترتان نیاز دارید. خلاصه میکنیم که اگر هاست و دامنه تهیه نکرده اید ما هاست خوب (cpanel لینوکسی) و دامنه (.ir) را با قیمت سالینه زیر ۱۰۰هزار تومان برایتان تهیه میکنیم.

***

بطور خلاصه قالب و ساختار وب سایت شما با سه مولف مهم در ارتباط است: ۱) ظاهر و نمایش سایت در موبایل و کامپیوتر (واکنشگرایی) ۲) سرعت لوود ۳) نحوه ایندکس شدن در موتور جستجوی گوگل. پیشنهاد ما این است که از ساختار وردپرس در طراحی سایتتان استفاده کنید. زیرا امروزه معمولا همه قالبهای وردپرس تمامی المانهای مذکور را دارا هستند. چیزی که مهم است این است که حتما از وردپرس استفاده کنید چون از تمام ملزومات فنی از سایر ساختارها و قالبها برتری دارند و جوابگوی نیازهای شما برای سالیان سال خواهند بود. طراحی سایت وردپرس برای مشتریان خود از قالبهای خوب وردپرس استفاده می کند و نمونه های آنها را می تاونید در وب سایت ما ملاحظه بفرمایید.

***

معمولا پروژه های طراحی سایت به زمانی بین ۲ تا ۱۰ روز کاری نیاز دارند. در فرایند انجام طراحی مواردی هستند که به اطلاعات مشتری نیاز دارند. مواردی مثل عکسها و ویدئوها و نوشته های مربوط به کسب و کار مشتر ، نوشته ها و بیوگرافی صفحات درباره ما و تماس با ما ، آدرس ها و ایمیل و تلفن مشتری معمولا از این قبیل اند. بنابراین اگر طراح سایت شما این قبیل اطلاعات را از شما درخواست کرد حتما آنها را در اختیارش بگذارید. توجه داشته باشید که هر چه زودتر این اطلاعات را ارائه دهید هم پروژه تان سریعتر انجام می شود و هم بابت تاخیری که بابت تاخیر در ارائه اطلاعاتتان ایجاد می شود هزینه بیشتری پرداخت نمی کنید. پس پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه اقدام به شروع کار کنید این موارد را زودتر خودتان آماده کنید.

***

پس از ارائه اطلاعات به طراح سایت ، کلیه اطلاعات متنی و عکسی و حتی کلیدواژگان سایت بصورت فرانت اند و بک اند روی سایت بارگذاری خواهند شد.

***

هیچ قالب سایتی بای دیفالت ۱۰۰ درصد نیست و همیشه انتظارهایی هستند که ما از ظاهر و نحوه عملکرد سایتمان انتظار داریم.

ولی نکات ریز و کوچکی هستند که با انجام آنها می توانیم انتظارات بهتری از سایتمان داشته باشیم.

گفتنی است که این کارهای کوچک اقداماتی است که در کدهای قالب اعمال می شوند و فقط طراحان سایت می توانند آنها را محقق کنند.

ما در طی تجربیات کاری که تا کنون با مشتریان خود داشته است ، هرگز پروژه ای را بدون سفارشی سازی پشت سر نگذاشته است

و این دغدغه ماست که با توجه به تمام شرایط موجد بهترین را برای مشتری محقق کنیم.

***

غالب متقاضبان وب سایت انتظار دارند که سایتشان در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قابل مشاهده باشد.

این خواسته بجایی است ولی باید توجه داشت که سئوی سایت پروسه زمانگیر و مداومی است که ملزومات خاص خود را دارد.

لازم است بدانید که سوای از پیاده سازی کامل سئوی تضمینی و حرفه ای ، ما وب سایت مشتریان خود را بدون انجام سئوی اولیه و استاندارد تحویل نمی دهیم.

یک سری اقداماتی هست که نیاز به کدنویسی دارد و مسلمل مشتریان نمی توانند خودشان آنها را انجام دهند.

اقداماتی مثل ثبت سایت در موتور جستجوی (گوگل) و اعمال کلیدواژه های مضمون سایت در کدهای اصلی وب سایت از این قبیل اند.

لازم به ذکر است اگر پروژه خود را به ما بسپارید ما وبسایتتان را بهینه (سئو) تحویلتان می دهیم

و پس از دریافت پروژه کافیست که فقط بر محتوای سایتتان بیافزایید و هیچ نگرانی از بابت سئوی سایتتان نخواهید داشت

و حتما سایتتان طی مدتی بهتر در نتایج جستجو مشاهده خواهد شد.

***

پس از اتمام پروژه لازم است که کسی نگهداری وب سایت مورد نظر را در دست داشته باشد.

برای ما مهم است که آن فرد خود مشتری یا مالک سایت باشد.

دلیل آن هم رسیدن به نتایج مطلوب و دوری از اتلاف هزینه هاست.

باور داریم که موفقیت شما موفقیت ماست.

بنابراین بعد از کمیل پروژه تمام موارد مورد نیاز برای مدیریت و پشتیبانی وب سایت را به مشتری ارائه می دهیم.

***

معمولا بین دو مفهوم “پشتیبانی” و “گارانتی” تفاوت وجود دارد.

پشتیبان در واقع کسی است که تمام اختیارات و اقدامات لازم یک سایت ، اعم از بروزرسانی و متن گذاری و ویرایش و یا حذف اطلاعات غیره انجام می دهد.

این مسئولیت در قالب یک بسته خدماتی از سوی ما انجام می شود که می توانید آنرا سفارش دهید که شامل هزینه های ماهیانه و بلند مدت است.

ولی ما بابت پروژه ای که به شما تحویل داده ایم این اطمینان را به محصولات و خدماتمان داریم که برای سالهای طولانی عملکرد آنرا برای مشتریان تضمین و گارانتی کنیم.

بنابراین باید اطمینان داشته باشید که اگر وبسایتی را از ما تحویل می گیرید هیچ مشکلی برایش پیش نمی آید و در صورت بروز اتفاقی مشکلی برای عملکرد سایت حتما می توانید با ما تماس بگیرید

و ما نیز آن را بطور رایگان و در هر ساعت از شبانه روز برایتان مرتفع می نماییم. 

در آخر لازم به ذکر است اگر پس از دریافت پروژه نیاز به مشاوره کمک و مسئله ای در نکات آموزش داده شده در کاربری سایت داشته باشید می توانید آنرا از ما بپرسید.

کافیست هر وقت لازم داشتید از طریق تلفن 09129324749 و یا فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 2 میانگین: 5]